فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

  • ۰
  • ۰

به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های راه اندازی سایت شناخته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید وب سایت خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید. در حال حاضر اکثر کسب و کارهای بزرگ و موفق به منظور گسترش حوزه فعالیت خود و تسهیل ارائه خدمات به مشتریان اقدام به طراحی سایت می‌کنند. اما نحوه طراحی سایت و انتخاب قالب مناسب برای آن همواره یکی از چالش‌های اساسی صاحبان مشاغل و وب مسترها بوده است. خوشبختانه سیستم‌‌های مدیریت محتوا (CMS) بسیاری همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره وجود دارند که با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید وب سایت خود را به صورت حرفه‌ای راه اندازی کنید.
در میان طیف گسترده‌ای از سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس به عنوان محبوب‌ترین CMS جهت طراحی سایت شناخته می‌شود؛ زیرا دارای قابلیت‌های کاربردی بسیاری است که با استفاده از آنها می‌توانید وب سایت خود را به صورت رایگان طراحی کنید. در ادامه این مقاله همه چیزهایی که برای ایجاد یک وب سایت با وردپرس نیاز دارید و همچنین نحوه ایجاد یک وب سایت با وردپرس به شما نشان داده می شود. بنابراین، اگر قصد دارید وب سایت خود را ایجاد کنید، از ساین وب در انتهای این مقاله استفاده کنید.

وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟


وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که در سال 2003 برای راه اندازی انواع وب سایت ها و وبلاگ ها ایجاد شد. وردپرس قالب ها و افزونه های زیادی را ارائه می دهد که می توانید بدون دانش اسکریپت یا کدنویسی از آنها استفاده کنید. به همین دلیل است که طراحی سایت با وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین روش های راه اندازی وب سایت شناخته می شود و در حال حاضر میلیون ها وب سایت در سراسر جهان با استفاده از سیستم مدیریت وردپرس ساخته می شوند.
وردپرس نسبت به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا، قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد و به همین دلیل انتخاب اول طراحان برای راه اندازی وب سایت است. برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت با وردپرس شامل:
متن باز بودن (امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی)
کاملا رایگان و بدون هزینه
رابط کاربری آسان و کاربر پسند
عدم نیاز به آشنایی با دانش برنامه نویسی و کد نویسی
امکان طراحی سایت چند زبانه با وردپرس
انعطاف پذیری
امکان نصب افزونه‌های مختلف
سرعت و امنیت بالا
امکان پیاده سازی آسان فاکتورهای مرتبط با بهینه سازی موتورهای جستجو
ارائه قالب‌ها و گزینه‌های مختلف جهت طراحی خلاقانه سایت
بنابراین طراحی سایت با wordpress یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای راه اندازی یک وب سایت حرفه‌ای است که تمامی ابزارهای موردنیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مقایسه وردپرس با سایر پلتفرم های راه اندازی وب سایت
همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، سیستم‌های مدیریت محتوا و چارچوب‌های متنوعی برای طراحی وب سایت وجود دارند که وردپرس به دلیل ارائه امکانات و ابزارهای کاربردی به عنوان محبوب‌ترین CMS شناخته می‌شود. اما به نظر شما دلیل برتری و محبوبیت طراحی وب سایت با وردپرس چیست؟ در این بخش چندین پلتفرم و سیستم مدیریت محتوا مختلف جهت طراحی سایت را با وردپرس مقایسه می‌کنیم تا با مزایا و قابلیت‌های وردپرس بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت با وردپرس یا html


Html مخفف عبارت Hyper-Text Markup Language بوده و نوعی زبان نشانه گذاری است که به منظور طبقه بندی عناصر مختلف در صفحات وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که html واقعا ساختار کلی و ساده ای از سایت شما ایجاد می کند، باید دانش و مهارت برنامه نویسی و کدنویسی کافی برای کار با آن داشته باشید. کار با طراحی سایت وردپرس بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. به طور کلی، اگر تصمیم به ساخت یک وب سایت در وردپرس یا HTML دارید، باید حقوق و ویژگی های آن را به سرعت پرداخت کنید. با این حال، در اکثر موارد از html برای راه اندازی یک وب سایت ساده و ثابت استفاده می شود که نیازی به به روز رسانی ندارد، اما اگر می خواهید وب سایت شما به روز شود، وردپرس را به عنوان پلتفرم خود انتخاب می کنید - فرم مدیریت محتوا. با این حال وردپرس در مقایسه با html دارای امکانات و قابلیت های زیادی است و همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. یک وب سایت با وردپرس یا PHP ایجاد کنید
قبل از اینکه به طراحی وب سایت و تفاوت های بین وردپرس و PHP بپردازیم، ابتدا باید با اصول اولیه آشنا شوید. PHP در واقع یک فریمورک و یک زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد وب سایت استفاده می شود. کار با PHP نیز نیازمند دانش و مهارت است و ساختار مشخص تری نسبت به وردپرس دارد. اما آیا ساخت وب سایت با وردپرس بهتر است یا PHP؟ پاسخ به این سوال بستگی به هدف طراحی وب سایت شما دارد، اما از نظر فنی و کاربردی، وردپرس در بسیاری از زمینه ها مانند امنیت بالا، رابط کاربری، به روز نشدن منظم، نسبت به PHP برتری دارد و ابزارهای مفیدی برای ایجاد بخش های مختلف ارائه می دهد. من یک وب سایت دارم.

طراحی سایت با جوملا یا وردپرس


جوملا (Joomla) مانند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است که برای راه اندازی وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار و رابط کاربری جوملا در مقایسه با وردپرس، کمی پیچیده است و از حیث بهینه سازی سئو برای موتورهای جستجو نیز گزینه چندان مناسبی نیست. در حالی که کار با وردپرس بسیار آسان بوده و بهترین CMS برای بهینه سازی سئو سایت شناخته می‌شود. با این حال جوملا و وردپرس دو رقیب جدی در عرصه طراحی وب سایت هستند اما وردپرس در مقایسه با جوملا یک سیستم مدیریت محتوای ساده‌تر و کاربردی‌تری است که هر شخص مبتدی و حرفه‌ای قادر به کار با آن خواهد بود. در حالی که کار با جوملا تا حدی به دانش برنامه نویسی نیاز دارد و تنها برای راه اندازی وب سایت‌های تخصصی مناسب است.

 

  • ۰۱/۰۵/۲۶
  • سمیرا رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی