فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروفیل

در این مطلب می خواهیم در رابطه با پروفیل و کاربردهای ان در ساختمان سازی صحبت کنیم امیدواریم تا انتهای این مطلب ما را یاری فرمایید . 

پروفیل PROFILE از نظر لغوی به معنای مقطع ثابت و طول زیاد است که در ساختمان سازی و ماشین سازی به کار می رود، در این مقاله قصد داریم شما را با مفاهیم پروفیل ، کاربرد و روش تولید آن آشنا نماییم.

کاربرد پروفیل :

پروفیل مصارف زیادی در ساختمان سازی، صنعت و راه سازی دارد، اما بیشترین کاربرد آن در ساخت در و پنجره های آهنی می باشد.

پروفیل ها بشکل مربع و مستطیل وجود دارند که در مقاطع کوچک آن جهت نرده های فلزی برای در و پنجره ها، راه پله ها، نرده کشی دیوارهای کارخانه ها، پیاده روها و نیز خیابانها استفاده می گردد، اما مقاطع بزرگتر پروفیل ها به ستونی معروف هستند که در ساخت ستون و اسکلت فلزی کاربرد دارد.

استفادهای دیگر پروفیل 

  • در صنعت خودروسازی
  • در ساخت پایه میز و صندلی
  • نوع z آن جهت پوشش سقف سوله ها
  • ساخت چهارچوب درهای بزرگ آهنی با استفاده از پروفیل نبشی
  • ساخت کرکره های مغازه با استفاده از پروفیل ناودانی
  • منبع https://tehran-ahan.com/

 

  • سمیرا رجبی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم راجب نمودار قیمت آهن و نبشی و قیمت آهن کیلویی  و ناودانی و قیمت قوطی ستونی صحبت کنیم ، شما عزیزان می توانید اطلاعاتی در این مقاله کسب کنید که می تواند راهنمایی مناسبی برای خریدتان باشد.

قیمت قوطی ستونی

قوطی ستونی در واقع نوعی از پروفیل است که از ورق سیاه تولید میشود و ضخامتی که دارد معمولا بین 3 تا 4 میلی متر و طولی که دارد معمولا 6 یا 12 متر است.

قوطی ستونی معمولا در خودروسازی و صنعت ساختمان سازی و ساخت ماشین آلات سنگین و سبک ، ساخت انواع حفاظ برای اطراف پارک ها کاربرد دارند.

به علت نوسان هایی که در بازار وجود دارد حتما  استعلام قیمت قوطی ستونی را به صورت لحظه ای و روزانه از بازار آهن مثل وبسایت تهران آهن دریافت نمایید تا خریدی امن ، آسان و ارزان داشته باشید.

قیمت آهن کیلویی

در شرایط اقتصادی یکی از عواملی که می تواند بر توسعه صنعت پل سازی و کاهش و افزایش قیمت انواع آهن آلات تاثیر بگذارد قیمت آهن کیلویی است ، اما بنظر شما قیمت آهن شاخه ای بهتر است یا قیمت آهن کیلویی ؟؟؟

در درجه اول باید تقاضا و فروش در بازار بورس ، کیفیت محصولات را باید در نظر گرفت ، به شما عزیزان توصیه می کنیم قبل از خرید محصولات آهن آلات مثل میلگرد ، تیرآهن و هاش ، قوطی پروفیل و غیره حتما با وب سایت های معتبری مثل تهران آهن که در بازار آهن به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید و فروش دارند تماس حاصل نمایید تا قیمت روز و لحظه ای را دریافت نمایید.

همانگونه که میدانید آهن را به صورت وزنی می فروشند پس قیمت آهن کیلویی خیلی به صرفه تر از قیمت آهن شاخه ای است بخاطر اینکه در آهن شاخه ای امکان دستکاری وزن در باسکول است.

 

نمودار قیمت آهن

نمودار قیمت آهن آلات از ضروری ترین ابزارهایی است که در بازارهای مختلفی مثل مسکن ، ماشین آلات صنعتی و خودرو  باید افرادان فعال در این  حوزه بدانند و در اختیار داشته باشند تا بتوانند زمان مناسبی برای خرید و فروش و کاهش هزینه ساخت را تعیین کنند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نمودار قیمت آهن اینجا را کلیک کنید.

 

نبشی و ناودانی

نبشی به قطعه ای گفته میشود که در سازه های فلزی کاربر دارد که برای متصل کردن صفحات به ستون ها و پل ها به ستون مورد استفاده قرار می گیرند.

ناودانی با پروفیل مقطع U  شکل است که جزو پروفیل های ساختمانی و صنعتی است که با مقطع باز تولید می شود که کاربردهای بسیاری دارد که می توان از آن در تجهیزات ساخت و ساز ، ماشین آلات و ترمیم بنابر معماری و غیره استفاده کرد.

به شما عزیزان حتما توصیه می کنیم محصولات نبشی و ناودانی را از مراکز و نمایندگان معتبر مثل وبسایت تهران آهن خریداری کنید.

 

  • سمیرا رجبی
  • ۰
  • ۰

 

آیا میدانید میزان استفاده میلگرد در سازه های فلزی و بتونی متفاوت است؟

آیا میدانید چند درصد از قیمت پروژه ساختمان شما قیمت میلگرد را تعیین می کند؟

به خاطر اینکه با تغییر نوع اسکلت ، مخارج های تاییدی شما هم تغییر می کند. قیمت روز اتصالات از محل تحویل کارخانه ها و شرکت های مختلف اعلام می شود. اتصالات آجدار توسط 12 کارخانه برجسته و معتبر کشور اعلام می شود. این شامل قیمت میلگرد اصفهان ، فولاد خراسان ، فولاد آذر امین ، میلگرد سیادان ابهر ، فولاد شاهرود ، میلگرد میانه ، میلگرد کاشان ،میلگرد قزوین ، آرین ، نورد کرمان ، پرشین و میلگرد بناب می باشد.

جهت مشاهده قیمت میلگرد اهواز کلیک کنید .

https://tehran-ahan.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2/

دانستن قیمت میلگرد و محاسبه میزان آرماتور یا آرماتور معمولی از مهمترین مشکلات خریداران است. زیرا امروزه  میلگرد کالایی است که نمایانگر حجم زیادی از ساخت است. به یاد داشته باشید که عوامل ثابت و متغیر همیشه بر قیمت اتصالات و آهن تأثیر می گذارند.

ما نماینده کارخانه شما هستیم تا قیمت روزمیلگرد را اعلام کنیم و سپس بار مورد نیاز را ارسال کنیم. بنابراین سفارش شما با اطمینان کامل و به صورت فاکتور رسمی از نمایندگان کارخانه شما اجرا می شود. عوامل موثر در قیمت میلگرد در زیر بررسی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد از قیمت میلگرد به سایت تهران آهن مراجعه کنید

قیمت میلگرد به روز

فاکتورهای اساس برای تعیین قیمت میلگرد 

میلگرد در ایران در اندازه های 8 تا 40 شماره گذاری شده است. اما رایج ترین اندازه های تقویت کننده بین 12 تا 32 است. کارخانه ذوب آهن اصفهان همچنین بسته کاملی از سبدهای تقویت کننده در اندازه های 12 تا 32 را در محصولات خود قرار داده است. سپس کارخانه فولاد خراسان قادر به تولید میلگرد دنده ای با اندازه های 10 تا 32 است. استفاده بیشتر در بعضی از اندازه های اتصالات به معنای تقاضای بیشتر در این اندازه است. از این نظر ، تقاضای بیشتر برای اندازه های خاصی از میلگرد تا حدودی قیمت میلگرد اهواز امروز در این اندازه را تغییر می دهد.

اکثر تحلیلگران قیمت میلگرد و تغییرات گذشته را  برای مطالعه بازار و قیمت میلگرد به روز یا به طور کلی قیمت آهن استفاده می کنند. علاوه بر این ، میزان تقاضای روزانه و عرضه تقویت کننده به شدت به حجم صادرات ، حجم تولید شمش و شرایط تولید و همچنین ساخت و ساز بستگی دارد. به همین خاطر ، بررسی اخبار مربوط به میلگرد و تحقیق در مورد فاکتورهای مهم بر روی آن ها ، شما را به سمت خریدی مطمئن هدایت میکند .

 

واحدهای مورد نیاز برای تولید میلگرد دو کارخانه فولاد  قیمت میلگرد اصفهان و میلگرد خراسان ، در مراحله های قبلی و توسط خود کارخانه ها تولید شده است. این امر با حذف بعضی از هزینه ها به کاهش هزینه میلگرد اصفهان کمک شایانی می کند. اما این به معنای ارزان ترین قیمت اتصالات نیست.

محل تحویل میلگرد می تواند یک کارخانه یا یک شرکت در تهران باشد. اگر سفارشات شما از تهران بارگیری شود ، قیمت آن معمولاً حدود 400 تا 600 تن در هر کیلوگرم خواهد بود. اما اگر تناژ سفارشی شما بیش از حد معینی باشد که معمولاً بیش از 24 تا 25 تن است ، این محل بارگیری از کارخانه خواهد بود و مخارج های نگهداری شرکت از آن کم می شود.

  • سمیرا رجبی
  • ۰
  • ۰

سقف کامپوزیت

سقف های کامپوزیت سقف هایی هستند که از ترکیب فولاد و بتن ساخته می شوند و برای اینکه یکپارچگی سقف کامپوزیت رعایت شود از برشگیر ( نبشی ) استفاده می شود. وظیفه اصلی برشگیر این است که برش افقی در محل تماس تیر فولادی و دال بتنی را تحمل کند .

سقف های کامپوزیت سقف هایی هستند که از ترکیب فولاد و بتن ساخته می شوند و برای اینکه یکپارچگی سقف کامپوزیت رعایت شود از برشگیر ( نبشی ) استفاده می شود.

وظیفه اصلی برشگیر این است که برش افقی در محل تماس تیر فولادی و دال بتنی را تحمل کند .

برشگیر ها بر روی بال فوقانی تیر فولادی متصل شده و داخل بتن فرو می روند.

میلگرد هایی که روی سقف کامپوزیت قرار دارند میلگرد هایی حرارتی هستند که در جهت مخالف با تیر هایی فرعی نصب شده و باعث یکپارچه شدن بتن ومانع ترک خوردن آن می شوند .

در قالب بندی این سقف ها معمولا از تخته کوبی استفاده می شود .

فاصله بندی و نصب برشگیرها

اتصالات برشگیر مورد نیاز در هر یک از طرفین نقطه لنگرحداکثر مثبت یا منفی را می توان بین آن نقطه و نقاط مجاوری که دارای لنگر صفر هستند ، به طور یکنواخت توزیع کرد .

لیکن مقدار اتصالات برشگیر مستقر بین هر بال متمرکز و نزدیکترین نقطه دارای لنگر صفر ، باید جهت حصول لنگر حداکثر مورد نیاز در نقطه اعمال بار متمرکز کافی باشد.

منبع: سقف کامپوزیت تهران آهن

  • سمیرا رجبی
  • ۰
  • ۰

 

احتمالا از خودتون پرسیده باشید که چرا ما هر روز در رسانه های اجتماعی ، مجله ها ، سمینارها و شما با تأکید بر تبدیل تجارت سنتی به تجارت جدید و آنلاین مواجه هستیم؟ امروزه اینترنت با ارائه محصولات و خدمات خود در فضای وسیع اینترنت به همه افراد این امکان را داده است تا تجارت خود را ارتقا دهند.

مانند فردی که در قسمت شمالی کشور زندگی می کند و برای ساخت ویلا مجبور به خرید میلگرد دنده ای است ، می تواند میلگرد خود را به صورت آنلاین خریداری کند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و قیمت انواع میلگرد، مانند هزینه میلگرد زاگرس ، قیمت آرماتور اصفهان ، قیمت آرماتور معمولی و ... از طریق تلفن های تماس موجود در سایت تهران آهن ، در اسرع وقت با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. خرید اینترنتی انواع میلگرد یکی از ایمن ترین روش های خرید است که مهمترین مزیت آن صرفه جویی در وقت و هزینه است. جهت خرید از شرکت تهران آهن بر روی لینک سایت این شرکت کلیک گنید .

https://tehran-ahan.com/

خرید میلگرد به صورت آنلاین

مهمترین مزیت خرید میلگرد به صورت آنلاین امکان مقایسه قیمت ها است. می توانید خیلی سریع از سایت  معتبرتهران آهن به صورت آنلاین قیمت بخواهید و سپس تصمیم نهایی خود را بر اساس قیمت فعلی میلگرد برای خرید بگیرید. برای تجربه یک خرید آسان ، شما باید اطلاعات جامع و مفیدی در مورد انواع میلگردها ، ظاهر ، نقاط ضعف و قوت میلگردها داشته باشید. به عنوان مثال ، تقویت کننده های اروپایی قیمت نسبتاً بالایی دارند و در ساخت آن از منگنز استفاده می شود که مقاومت خوبی در برابر خم شدن دارد و کار با آن آسان است.

استفاده ازمیلگرد اروپایی به دلیل ساختار یکپارچه در مناطق زلزله خیز توصیه نمی شود. رایج ترین نوع تقویت کننده ای که برای پروژه های مختلف ساختمانی استفاده می شود ، تقویت کننده کربن است. بنابراین با خرید میلگرد کربن با قیمت مناسب به هیچ عنوان ضرر نخواهید کرد ، زیرا در هر صورت این میلگرد انعطاف پذیر نامزدهای خود را در بازار دارند. این نوع آرماتور از نظر مقاومت و مقاومت بهترین نوع آرماتور است.

میلگرد را از یک شرکت ، کارخانه یا شرکت تجاری بخرید نه تنها میلگرد در کل به صورت کلی قیمت آهن کیلویی را از شرکت های معتبر گرفته و اقدام به خرید آهن آلات کنید .

برای خرید میلگرد در ایران 4 روش خرید وجود دارد:

  1. میلگرد را از سازنده خریداری کنید
  2. میلگرد را از شرکت یا انبار بخرید
  3. میلگرد را از شرکتهای تجاری بخرید
  4. میلگرد را از کارخانه بخرید

مشتریانی که حجم خرید آنها بیش از یک دستگاه تریلر (معادل ظرفیت 24 تن) است ، به دلیل حجم زیاد خریدها ، به دنبال کمترین قیمت میلگرد هستند. از آنجا که خرید مستقیم از کارخانه سودآور به نظر می رسد ، اما به دلیل مواردی نظیر کمبود تأمین روزانه ، زمان تحویل بیشتر ، مشکلات مربوط به ارسال و رهگیری سفارشات ، محدودیت در حداقل مبلغ خرید ، عدم تحویل مستقیم به کاربر نهایی در برخی از کارخانه ها و ... بسیاری از افراد هنگام خرید این گزینه ها را بررسی نمی کنند.

دسترسی آسان به قیمت کلیه شرکتهای تولید کننده با ارائه اخبار و تحلیل ها و پیش بینی های روزانه آهن ، فولاد و بازارهای موازی مانند بازار مسکن ، شفافیت قیمت و اطمینان از نوسانات قیمت روزانه اعلام شده توسط تولید کنندگان از جمله عملکرد مجموعه قیمت آهن است. این مجموعه علاوه بر اعلام فوری قیمت ها ، امکانات رفاهی متعددی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از جمله جدول با وزن سخت افزار ، امکان تهیه فاکتور آنلاین بصورت آنلاین و مروری بر هزینه های تحویل از مبدا تا مقصد مورد نظر ، که تسهیل سفارش مشتریان است.

یکی دیگر از مزایای سایت آهن پرایس برای مخاطبانش ، امکان مقایسه قیمت چندین کارخانه ، هزینه تحویل و وزن محصول به طور همزمان است که از ویژگی های بسیار مهم خریداران است ؛ به دلیل قیمت سخت افزار موجود در بازار ، از جمله قیمت اتصالات ، این مقایسه تصمیم گیری را تسهیل می کند و خریداران می توانند با آگاهی از قیمت تولید کنندگان مختلف و بررسی و مقایسه هر محصول ، خریدی آگاهانه انجام دهند

سوالات متداول مرتبط با خرید میلگرد

1- هزینه بنگاه داری میلگرد چقدر است؟

هزینه بنگاه‌ داری به ازای هر کیلوگرم ۴۵ تومان می‌باشد.

2- بهترین کیفیت، سبک‌ترین برند و ارزان‌ترین برند‌های میلگرد کدام برندها هستند؟

بهترین برند ذوب آهن اصفهان

ارزان‌ترین برند میلگرد سمنان

سبک‌ترین میلگرد برندهای حدید سیرجان ، ظفر بناب ،آناهیتا گیلان ، حسن رود ، راد همدان.

3- وزن بندیل‌های کارخانه‌های تولید میلگرد در ایران چه مقدار است؟

به جز کارخانه ذوب آهن اصفهان که دارای بندیل‌هایی با وزن ۴۵۰۰ کیلوگرم تا ۵۰۰۰ کیلوگرم است، سایر کارخانه‌ها دارای بندیل‌هایی با وزن ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوگرم هستند.

4- برای اطلاع از تغییرات قیمت میلگرد باید به کجا مراجعه کنیم؟ 

تغییرات قیمت این محصول را می‌توانید در صفحه نمودار قیمت میلگرد مشاهده کنید.

5- تفاوت گرید A2 و A3 چیست؟

میلگرد A3 دارای تنش تسلیم حداقل ۴۰۰ مگاپاسکال است و در مقایسه با میلگرد A2 تردتر و سخت‌تر است. دلیل سختی بیشتر آن بالاتر بودن درصد کربن آن است. بالاتر بودن درصد کربن قابلیت جوشکاری میلگردهای A3 را نسبت به A2 کاهش داده است.

 

  • سمیرا رجبی