فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های راه اندازی سایت شناخته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید وب سایت خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید. در حال حاضر اکثر کسب و کارهای بزرگ و موفق به منظور گسترش حوزه فعالیت خود و تسهیل ارائه خدمات به مشتریان اقدام به طراحی سایت می‌کنند. اما نحوه طراحی سایت و انتخاب قالب مناسب برای آن همواره یکی از چالش‌های اساسی صاحبان مشاغل و وب مسترها بوده است. خوشبختانه سیستم‌‌های مدیریت محتوا (CMS) بسیاری همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره وجود دارند که با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید وب سایت خود را به صورت حرفه‌ای راه اندازی کنید.
در میان طیف گسترده‌ای از سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس به عنوان محبوب‌ترین CMS جهت طراحی سایت شناخته می‌شود؛ زیرا دارای قابلیت‌های کاربردی بسیاری است که با استفاده از آنها می‌توانید وب سایت خود را به صورت رایگان طراحی کنید. در ادامه این مقاله همه چیزهایی که برای ایجاد یک وب سایت با وردپرس نیاز دارید و همچنین نحوه ایجاد یک وب سایت با وردپرس به شما نشان داده می شود. بنابراین، اگر قصد دارید وب سایت خود را ایجاد کنید، از ساین وب در انتهای این مقاله استفاده کنید.

وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟


وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که در سال 2003 برای راه اندازی انواع وب سایت ها و وبلاگ ها ایجاد شد. وردپرس قالب ها و افزونه های زیادی را ارائه می دهد که می توانید بدون دانش اسکریپت یا کدنویسی از آنها استفاده کنید. به همین دلیل است که طراحی سایت با وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین روش های راه اندازی وب سایت شناخته می شود و در حال حاضر میلیون ها وب سایت در سراسر جهان با استفاده از سیستم مدیریت وردپرس ساخته می شوند.
وردپرس نسبت به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا، قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد و به همین دلیل انتخاب اول طراحان برای راه اندازی وب سایت است. برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت با وردپرس شامل:
متن باز بودن (امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی)
کاملا رایگان و بدون هزینه
رابط کاربری آسان و کاربر پسند
عدم نیاز به آشنایی با دانش برنامه نویسی و کد نویسی
امکان طراحی سایت چند زبانه با وردپرس
انعطاف پذیری
امکان نصب افزونه‌های مختلف
سرعت و امنیت بالا
امکان پیاده سازی آسان فاکتورهای مرتبط با بهینه سازی موتورهای جستجو
ارائه قالب‌ها و گزینه‌های مختلف جهت طراحی خلاقانه سایت
بنابراین طراحی سایت با wordpress یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای راه اندازی یک وب سایت حرفه‌ای است که تمامی ابزارهای موردنیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مقایسه وردپرس با سایر پلتفرم های راه اندازی وب سایت
همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، سیستم‌های مدیریت محتوا و چارچوب‌های متنوعی برای طراحی وب سایت وجود دارند که وردپرس به دلیل ارائه امکانات و ابزارهای کاربردی به عنوان محبوب‌ترین CMS شناخته می‌شود. اما به نظر شما دلیل برتری و محبوبیت طراحی وب سایت با وردپرس چیست؟ در این بخش چندین پلتفرم و سیستم مدیریت محتوا مختلف جهت طراحی سایت را با وردپرس مقایسه می‌کنیم تا با مزایا و قابلیت‌های وردپرس بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت با وردپرس یا html


Html مخفف عبارت Hyper-Text Markup Language بوده و نوعی زبان نشانه گذاری است که به منظور طبقه بندی عناصر مختلف در صفحات وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که html واقعا ساختار کلی و ساده ای از سایت شما ایجاد می کند، باید دانش و مهارت برنامه نویسی و کدنویسی کافی برای کار با آن داشته باشید. کار با طراحی سایت وردپرس بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. به طور کلی، اگر تصمیم به ساخت یک وب سایت در وردپرس یا HTML دارید، باید حقوق و ویژگی های آن را به سرعت پرداخت کنید. با این حال، در اکثر موارد از html برای راه اندازی یک وب سایت ساده و ثابت استفاده می شود که نیازی به به روز رسانی ندارد، اما اگر می خواهید وب سایت شما به روز شود، وردپرس را به عنوان پلتفرم خود انتخاب می کنید - فرم مدیریت محتوا. با این حال وردپرس در مقایسه با html دارای امکانات و قابلیت های زیادی است و همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. یک وب سایت با وردپرس یا PHP ایجاد کنید
قبل از اینکه به طراحی وب سایت و تفاوت های بین وردپرس و PHP بپردازیم، ابتدا باید با اصول اولیه آشنا شوید. PHP در واقع یک فریمورک و یک زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد وب سایت استفاده می شود. کار با PHP نیز نیازمند دانش و مهارت است و ساختار مشخص تری نسبت به وردپرس دارد. اما آیا ساخت وب سایت با وردپرس بهتر است یا PHP؟ پاسخ به این سوال بستگی به هدف طراحی وب سایت شما دارد، اما از نظر فنی و کاربردی، وردپرس در بسیاری از زمینه ها مانند امنیت بالا، رابط کاربری، به روز نشدن منظم، نسبت به PHP برتری دارد و ابزارهای مفیدی برای ایجاد بخش های مختلف ارائه می دهد. من یک وب سایت دارم.

طراحی سایت با جوملا یا وردپرس


جوملا (Joomla) مانند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است که برای راه اندازی وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار و رابط کاربری جوملا در مقایسه با وردپرس، کمی پیچیده است و از حیث بهینه سازی سئو برای موتورهای جستجو نیز گزینه چندان مناسبی نیست. در حالی که کار با وردپرس بسیار آسان بوده و بهترین CMS برای بهینه سازی سئو سایت شناخته می‌شود. با این حال جوملا و وردپرس دو رقیب جدی در عرصه طراحی وب سایت هستند اما وردپرس در مقایسه با جوملا یک سیستم مدیریت محتوای ساده‌تر و کاربردی‌تری است که هر شخص مبتدی و حرفه‌ای قادر به کار با آن خواهد بود. در حالی که کار با جوملا تا حدی به دانش برنامه نویسی نیاز دارد و تنها برای راه اندازی وب سایت‌های تخصصی مناسب است.

 

  • سمیرا رجبی
  • ۰
  • ۰

آتلیه مکث نو 

آتلیه مکث نو از سال 1390 فعالیت خود راشروع کرده و دارای مجوز اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران به شماره 69 وثبت اطلاعات صنفی749410 می باشد. 

سازنده انواع کلیپ فرمالیته و کلیپ های ویژه عروس.

 عکاسی حرفه ای از همایش ها وسمینارها. 

عکس های کودکان در هر سن و نوع لباس نیز به صورت حرفه ای ساخته می شود


 

ارتباط با آتلیه مکث نو

 

  • مدیر : آقای رعدی

  • تلفن : 02144507795

  • موبایل : 09126446443

  • کد آتلیه : 1007

  • نشانی : تهرانسر - خیابان 29 اصلی (شهید ترابی) - نبش بلوار مالک اشتر - پلاک 20/1

  • وب سایت :http://newmaxstudio.com

 

استادیو لنزو

بهتر دیده شوید… این جمله یک شعار تبلیغاتی نیست. هدف استودیو لنزو است.استودیو لنزو تنها یک آتلیه عکاسی نیست. فضایی ایجاد کردیم تا بتوانید برندینگ کاری و شخصی خود را ارائه دهید. امکانت عکاسی فیلمبرداری و صوتی در کنار پرسنلی که همواره در تلاش هستند که بهترین باشند و هر روز از روز قبل کارهایی بهتری را ارائه دهند. در این راه در کنار شما هستیم .

ارتباط با آتلیه لنزو

  • تلفن: 02144008465 -44006477     

  • موبایل:09121712127

  • آدرس:  تهران فلکه دوم صادقیه بلوار آیت الله کاشانی بلوار اباذر خ گلدشت پ 22

  • ایمیل:lenzostudioir@gmail.com

  • اینستاگرام:lenzostudio 

  • وب سایت :https://lenzostudio.ir

 

آتلیه نورا

عروس داماد هایی که به دنبال آتلیه شمال تهران در منطقه ۳،در محدوده جردن ، میرداماد هستند، آتلیه نورا یکی از بهترین آتلیه های شمال تهران می باشد 

از آنجایی که آتلیه نورا دارای کادر کامل عکاسی برای مناسبت های مختلف می باشد، لازم به ذکر است که یکی از تخصص های دیگر این آتلیه عکاسی کودک می باشد.

 

ارتباط با آتلیه نورا

  • تلفن:۰۲۱۸۸۰۰۳۴۳۵

                  ۰۲۱۸۸۱۹۲۴۵۵

                  ۰۲۱۸۸۱۹۲۴۵۶  

  • ارتباط با مدیریت : ۵۴۷۰۲۴۰ـ۰۹۱۲

  • آدرس : تهران خیابان جردن ( آفریقا ) بالاتر از میرداماد نبش کوچه آناهیتا برج آناهیتا طبقه ۶ 

                      با هماهنگی قبلی پارکینگ برای مشتری مهیا می باشد

  • زمان تماس : شنبه تا پنج شنبه ۱۱ صبح الی ۸ شب

 



 

  • سمیرا رجبی
  • ۰
  • ۰

هواکش ها یکی از ابزارهای ضروری در محیط های حرفه ای مانند کارخانه ها، کارگاه ها  و انبارها هستند. در واقع، چون وسایل الکترونیکی زیادی  هستند که برق زیادی تولید می کنند و آلودگی تولید می کنند. در این تنظیمات، فن باید روشن باشد. در حال حاضر شرکت های ایرانی زیادی در حال تولید این سیستم های تهویه مطبوع  و گردش هوا و عرضه آن به ایران و سایر کشورهای جهان هستند. حال در این مقاله قصد داریم  3 تا از بهترین هواکش های تجاری ایران را به نمایش بگذاریم و آنها را به صورت جداگانه بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با بهترین تولیدکنندگان هواکش صنعتی بیشتر آشنا شوید.

 

1.فروشگاه اینترنتی لایت هوم

 

فروشگاه اینترنتی لایت هوم بستری جامع و کامل در حوزه محصولات و تجهیزات برق و روشنایی ساختمانی است که در بستر اینترنت و تحت حمایت و پشتیبانی کلینیک برق بقایی که سابقه 20 سال فعالیت در زمینه تجهیزات برقی ساختمانی را داراست فعالیت می کند. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت به صرفه توانسته است جایگاه منحصر به فردی را در میان مصرف کنندگان به دست آورد.

 

اکثر محصولات لایت هوم دارای ۷ روز ضمانت مرجوعی هستند البته باید شرایط اولیه محصول حفظ شده باشد یعنی نصب یا پیچ نشده باشد و  جای خط و خش روی محصول مشاهده نشود. اگر ظاهر محصول مورد پسند نبود و یا محصول با آن چیزی که در ذهن شما بود مغایرت داشت می توانید محصول را تا حداکثر 7 روز پس از تحویل ارجاع دهید.

 

امکان تحویل حضوری نیز وجود دارد شما پس از ثبت سفارش و خرید می توانید برای مشاهده محصول از نزدیک و همچنین تحویل کالا به صورت حضوری به شرکت لایت هوم مراجعه کرده و کالای خود را دریافت نمایید. این امتیاز به شما آسودگی خاطر لازم را برای خریدی بهتر خواهد داد.

 

تلفن : 72031-021 (داخلی های 206 الی 215)

شماره کمکی: 77225747-021

تهران ، نارمک، ضلع غربی میدان 47 ، پلاک 8

 




 

2.تهویه آماج

 

شرکت هوای پاک آماج به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه و تولیدکننده انواع فن ها و هواکش صنعتی و خانگی شامل: (فن های) هواکش سانتریفیوژ (یوتیلیتی، دبل ، فشاربالا، رادیال و کانالی) - فن های (هواکش های) آکسیال(خانگی، دیواری، سقفی، کانالی و جت فن) - اگزاست فن سانتریفوژ سقفی و همچنین محصولات خاص شامل: فن دمنده سایدچنل - کوره هوای گرم صنعتی(هیتر) - سایکلون و سیستم تصفیه دود می باشد. 

نکته مثبت در خصوص تهویه آماج قیمت های باور نکردنی از تولید به مصرف این مجموعه میباشد که بدون واسطه به عرضه مستقیم محصول از تولید کننده به مصرف کننده میپردازند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات به لینک زیر مراجعه کنید.

 

تهران-پاکدشت-خاتون آباد-بحر خیابان اصلی جنب کانال آب شمالی پلاک ۷۹۳

آدرس فروشگاه مرکزی:تهران جاده ساوه چهاردانگه جنب میدان امام علی

تلفن: 02133861935-۰۲۱۳۶۴۶۶۳۹۳

تلفن و فکس فروشگاه مرکزی: 021۵۶۸۰۳۱۷۳

تلفن همراه: 09126853183



 


 

3. هواکش رنجبر

 

در صورتی که صنعت تهویه صنعتی ایران با کشور های جهان رو به رقابت بوده ،شرکت صنایع تهویه رنجبر از سال 1368 توانسته با پیشرفت در ساخت هواکش های صنعتی و فن سانتریفیوژ گام بلندی در این راه بردارد. شرکت صنایع تهویه رنجبر توانسته از تجربه حرفه ای موثر در اجرای طرح های حساس در حوزه های تخصصی خود با کادری مجرب و کار آزموده ،آماده ارائه کلیه خدمات فنی مهندسی در تمامی مراحل طراحی، ساخت، مشاوره ،نصب و راه اندازی سیستم های تهویه باشد. امیدواریم با معرفی انواع تولیدات، اعتماد و خرید از این شرکت را برای مصرف کنندگان مراکز دولتی و خصوصی روز به روز بیشتر نماییم. لازم به ذکر است از افرادی که ما را در تولید با کیفیت یاری نموده اند و کلیه مراکز دولتی و خصوصی تشکر و قدردانی نماییم.

 

شماره همراه: 09122113683-09392113683

شماره تماس: 02155264356

فکس : 02155264357

کد پستی : 3319141835

09122113683

havakesh.ranjbar@gmail.com

آدرس دفتر و فروشگاه: شهرک صنعتی چهار دانگه خیابان 21 یا بلوار ماهر پلاک 41

آدرس کارگاه : شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان ۲۱یا بلوار ماهر ضلع شمال میدان نصرت ابتدای بلوار صنایع شمالی پلاک۸۴

 

  • سمیرا رجبی