فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت وردپرس


سایت های وردپرسی به سرعت در حال پیشی گرفتن از دنیای وب هستند. وردپرس در اصل یک سیستم مدیریت محتوا بود که برای وبلاگ ها استفاده می شد.

با این حال، امروزه بسیاری از وب سایت ها از این سیستم استفاده می کنند. وردپرس به زبان برنامه نویسی php نوشته شده است و دارای افزونه های زیادی برای رفع نیازهای کاربران است. توصیه می کنیم از هاست لینوکس برای طراحی سایت وردپرس خود استفاده کنید.


 چگونگی طراحی سایت وردپرس


 این راهنما برای کسایی در نظر گرفته شده که میخوان اولین وب سایت رو با وردپرس ایجاد کنن. ما با پیدا کردن سیستم مدیریت محتوا مناسب، انتخاب یک نام دامنه، سپس سرویس میزبانی وب مناسب، اضافه کردن تم ها، پلاگین ها و سفارشی کردن ظاهر سایت شروع می کنیم.


 مرحله اول (بستر یا پلتفرم مناسب برای وب سایت خود را انتخاب کنید)


 سیستم مدیریت محتوا چیست؟ CMS یا سیستم مدیریت محتوا به زبان ساده، یک پلتفرم از مکانیزمی که به شما قابلیت ایجاد محتوا و نشر اون در وب سایتتون رو میده مثل یک جا رختی برای کتی است که همون محتوای شماست.

 

این نرم افزار است که بر روی سرور میزبان شما نصب شده است و ارائه دهنده میزبان شما فقط یک کلیک لازم داره تا CMS شما رو نصب کنه. پس از نصب، شما می تونید به سایت خود به عنوان مدیر وارد شوید و عکس ها، متن ها و سایر مطالب رو اضافه کنید. می‌توانید قالب‌ها را همراه با طراحی و چیدمان سایت خود نصب کنید و از قالب‌های اضافی برای سفارشی‌سازی و بهبود ظاهر سایت خود استفاده کنید.

 

شما می‌توانید افزونه‌های اضافی زیادی را در سایت خود نصب کنید، مانند افزونه‌های اشتراک‌گذاری شده که به تبلیغ سایت شما از طریق چت کمک می‌کنند. با مدیریت محتوا می توانید همه کارها را در اینجا و بیشتر انجام دهید. موضوعی که انتخاب می کنید وردپرس است که هم مزایا و هم معایب دارد، پس بیایید به مرحله بعد برویم.


 مرحله 2 (نام دامنه مناسب برای وب سایت و هاست خود را انتخاب کنید)


 قبل از انتخاب نام دامنه، باید مطمئن شوید که همان نیازها را دارید. ایجاد کسب درآمد از وب سایت بسیار مهم است. اکنون مطمئن شوید که این چیزی است که واقعاً آن را دوست دارید و به آن علاقه دارید و مهارت های نام مورد نظرتان را دارید.

 

در صورت امکان می توانید نامی را انتخاب کنید، اما در اینجا چند نکته وجود دارد. وب سایت بازاریابی - اگر در حال ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید، توصیه می کنیم یک نام دامنه مشابه با نام تجاری یا برند خود انتخاب کنید. برای مثال، نام دامنه ممکن است چیزی شبیه no.com برای نام شرکت یا .com برای نام دامنه باشد.


وب سایت شخصی - اگر می خواهید این وب سایت را برای خود بسازید، توصیه می کنیم این کار را انجام دهید.

وب سایت سرگرم کننده - بدون محدودیت. محبوب ترین آنها .com، .org، .net و .ir هستند، اما می توانید نام های جدید را با لینک های جدیدی که فقط در نام دامنه ظاهر می شود امتحان کنید. با تمام این اطلاعات، ثبت نام توصیه می شود زیرا این نام های جدید هنوز به دل مردم نرسیده است.


 قدم بعدی در این فرآیند انتخاب نام دامنه است. نام دامنه یک URL در نوار آدرس مرورگر شما برای بازدید از یک وب سایت خاص است. انتخاب نام دامنه بسیار مهم است و موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. کوتاه - عنوان کوتاهتر گزینه بهتری برای تایپ و تایپ راحت تر است.
مهارت های برندسازی - مهارت های برندسازی نیز به برندسازی کمک می کند. با انتخاب این قسمت مطمئن شوید که اشتباه نکنید. به یاد داشته باشید - مردم به سرعت و به راحتی نامی را فراموش می کنند و می یابند که اولین بازدید کننده از سایت شما به خاطر بسپارد. جذاب - شما به دنبال نام دامنه ای هستید که در دهان شما ظاهر شود و دقیقاً منظور شما را توضیح دهد.

تک دستگاه شامل کلمات کلیدی (اختیاری) - هرچه تعداد کلمات کلیدی بیشتری را ببینید یا بهترین ترکیب محتوا را داشته باشید، عنوان شما به محتوای سایت شما نزدیکتر باشد، برای سئو بهتر است.


 . مرحله 3 (وب سایت جدید وردپرس خود را ارتقا دهید)


صفحه مدیریت وردپرس به صفحه .com/wp-admin وب سایت خود بروید. نام کاربری و رمز عبوری که قبلا در مراحل نصب وردپرس وارد کرده اید را وارد کنید. منوی مدیریت وردپرس در سمت چپ صفحه قرار دارد. نورپردازی این کار شماست، اما من قول می دهم سایت را به شما بدهم و این کار را انجام می دهیم. بنابراین، برای اهداف این مقاله، من در مورد تنظیمات، ابزارها، کاربران یا داشبورد صحبت نخواهم کرد.

موضوع 1- این قسمت با رفتن به تنظیمات > مدیر محتوا فعال می شود اگر مطمئن نیستید که کدام قسمت از محتوای وردپرس شما از طریق صفحه مدیریت قابل دسترسی است، می توانید به منوی کامل اینجا بروید. 2- و در بالای صفحه روی دکمه «افزودن جدید» کلیک کرده و یکی از مطالب را برای انتشار انتخاب کنید. 3- تم جدید دلخواه خود را نصب و فعال کنید. 4- قسمت بعدی شامل تم های سفارشی است که از طریق Personalization > Customize تکمیل می شود. در اینجا می توانید موارد زیادی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.


پست ها (ضربان قلب سایت)


 دو راه برای نوشتن وجود دارد. اولین مورد این است که خودتان را از یک ویرایشگر تصویر یا ویرایشگر HTML بنویسید، و دوم این که برای حل این مشکل از یک متخصص کمک بگیرید. یک وب سایت وردپرسی ایجاد کنید و بدون شوخی کسب درآمد کنید. کار سختی است و گاهی اوقات پاداشی به نظر نمی رسد.

 

با این حال، اگر کسب و کار شما موفق باشد، طراحی سایت وردپرس و شرکت ان بسیار مهم است. خودتان این کار را انجام دهید یا از شرکتی استفاده کنید که بهترین وب سایت را می سازد و قیمت مناسبی می پردازد تا برای همیشه از مزایای آن لذت ببرید.

شرکت ساین وب یکی از جمله شرکت های مطرح در این حوزه میباشد که میتواند شما را  در این مسیر همراهی کند.

  • سمیرا رجبی