فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

فروش پروفیل ، میلگرد و آهن

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

مجموعه بازرگانی هراتی در زمینه فروش آهن آلات با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل لوله .ستونی .ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال ۱۳۸۳ شروع نمود.

  • ۰
  • ۰

تیرآهن هاش

تیرآهن هاش چیست و چه استفاده ای دارد؟

تیرآهن هاش :در این مقاله سعی داریم برای شما در مورد تیرآهن هاش صحبت کنیم اینکه تیراهن هاش چه میباشد و در چه قسمت هایی از صنعت و یا فعالیت های عمرانی و ساختمان سازی کاربرد دارد.

در مورد ویژگی های خاص و کیفیت تیرآهن های هاش با شما صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید درمورد تیرآهن هاش در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تیرآهن هاش در واقع یکی از مصالح مهم ساختمانی می باشد که معمولاً در قسمت اسکلت های فلزی ساختمان سازی استفاده می شود و نقش بسیار مهمی هم در ساختمان سازی ایفا می‌کند زیرا اسکلت اصلی ساختمان ها را این تیرآهن های هاش تشکیل می‌دهند، و البته که این نوع تیرآهن در فعالیت های عمرانی نیز نقش پر رنگی ایفا میکند .

بررسی ویژگی های تیرآهن هاش

تیراهن هاش در واقع یکی از مهمترین المان هایی می باشد که در ساختمان سازی مورد اهمیت می‌باشد و در واقع وظیفه اصلی را  در بین سازه ها در ساختمان سازی ایفا می‌کند چرا که تمام حرکاتی که یک ساختمان در مقابله رانش زمین و یا حرکات زمین عمل می‌کند و در مقابل این حرکات مقاومت می‌کنند تا ساختمان از بین نروند در واقع بر اساس

همین تیرآهن هاش می باشد که بسیاری از تیرآهن هایی که در ساختمان ها برای مقاومت در برابر زلزله قرار داده میشود براساس همین تیرآهن هاش میباشد .

[caption id="attachment_1247" align="alignnone" width="300"]تیرآهن هاش تیرآهن هاش[/caption]

این تیر آهن ها نقش بسیار مهمی را در ساختمان سازی ایفا می‌کند این تیرآهن هاش بر اساس استانداردهای مهندسی های عمران در واقعی یک سازه با ارتفاع بسیار زیاد می باشد که برای نگه داریم در این وزن ساختمان ساخته شده است تیرآهن های هاش در پروژه های صنعتی نیز بسیار کاربرد دارد و یکی از سازه های پر استفاده در صنعت و فعالیتهای عمرانی به حساب می آید.

به طور کلی می‌توان گفت حتی راهنما انواع و شکل های مختلفی


برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.



دارند که تیراهن هاش او نیز یکی از انواع تیر ها می‌باشد که در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد.

البته که کیفیت تیرآهن ها می تواند متفاوت باشد و با توجه به شرکت و سازنده می‌تواند تیرآهن شما هم کیفیتی متفاوت داشته باشد.

تیرآهن ها هم باید بر اساس استاندارد جهانی و استانداردهای ایران و اروپا ساخته شود و دارای استاندارد هایی که باید برخوردار باشند داشته باشند باشند تا کیفیت مورد نظر مشتری در سازه تامین شود.

به شرکتی که از آن تیرآهن های مربوط به پروژه مورد نظر تان را خریداری می‌کنید توجه کنید زیرا کیفیت تیرآهن بسیار مهم و نقش اساسی در ساخت و ساز شما ایفا میکند پس به شرکتی که از آن تیرآهن خریداری میکنید دقت داشته باشیم.
کیفیت تیرآهن ها و اینکه ساخته کدام کشور ها برآورد بر اساس کدام استانداردها می باشد کاملا قابل تشخیص میباشد یکی از مهمترین شاخصه های تیرآهن های تولیدات کشورهای اروپایی این میباشد که ضخامت تیرآهن در تمام قسمتهای سازه یکسان میاشد و در صورتی که شما از دوسر تیرآهن به آن بنگرید متوجه خواهید شد که ضخامت در تمام قسمت ها یکسان میباشد و تیر آهن کاملاً تراز می‌باشد و ضخامت کاملا یکسانی را دارا میباشد و این ویژگی بارز تیرآهن های کمپانی های اروپایی می باشد و البته که این نوع تیرآهن از محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردار میباشد و رد بازار هم از رونق بیشتری دارا میباشد.

بررسی انواع تیرآهن هاش

تیرآهن هاش انواع  متفاوتی دارند از جمله : تیرآهن بال باریک ، تیر آهن بال متوسط، تیر آهن بال پهن از انواع آنها هستند .

همچنین از نظر وزنی نیز دارای چند دسته بندی میباشند از جمله : تیر آهن معمولی IPE و تیر آهن سبک HEA و تیر اهن سنگین HEB و تیر آهن عریض i میباشند که کشور های سازنده آن شامل: اسپانیا، کره جنوبی، اکراین و در سال های اخیر نیز در ایران نیز تولید میشود .

سایز هایی که اینگونه تیرآهن ها ساخته میشوند شروع سایز از ۱۰۰ میلیمتر میباشد تا ۵۰۰ میلیمتر در طول ۱۲ متر تولید میشوند.

[caption id="attachment_1248" align="alignnone" width="300"]تیر آهن هاش تیر آهن هاش[/caption]

بررسی تیرآهن HEB

این نوع تیر آهن در واقع دارای یک ویژگی منحصر به فرد میباشد و آن هم این میباشد که بال تیرآهن و جان تیر آهن در این نوع با یکدیگر برابر میباشند.

لازم به ذکر است که برای شما عزیزان توضیح دهیم که جان تیرآهن ارتفاع پشت تا پشت تیرآهن هاش میباشد .

این نوع تیر آهن در دسته بندی تیر آهن های هاش سنگین به حساب می آید یعنی تیرآهنی بال پهن میباشد و البته که دارای ضخامت بیشتری نسبت به تیرآهن HEA میباشد، تیرآهن هاش بال پهن HEB در واقع یکی از پر فروش ترین ها در تیرآهن هاش میباشد و واحد مرکزی واردات آهن ، واردات این محصول را در مهم ترین فعالیت خود میداند و در سایز های ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ وارد میکند که البته در کشور عزیز خودمان هم در کارخانه ذوب آهن اصفهان نیز  از این نوع تیر آهن هاش در سایز های ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ تولید میشود و در بازار موجود میباشد .

اما نکته ایی که باید اینجا ذکر شود این میباشد که سایز های ۷۰۰ تا ۱۰۰ تیرآهن بال پهن سنگین هاش از جمله محصولاتی میباشند که بسیار کم مصرف هستند به همین دلیل تولیداتشان هم بسیار کم میباشد و به ندرت در بازار موجود هستند اما شما عزیزان در صورت نیاز میتوانید سفارش خودتان را با ما در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی